Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Påsk 2008

Av Lisa - 23 mars 2008 21:34

Vi är och vilar upp oss uppe hos mamma nu i påsk..

Är SÅÅÅÅÅÅ skönt, får man bli lite bortskämd av mammas goda mat :)

Har hunnit med att mysa på fjället oxå såklart och solat magen lite. Imorgon går vi in i Vecka 32, å vad tiden går både fort och långsamt på samma gång.. Vi vill ju träffa vår lilla älskling NU....

Lillen reagerar nästan varje gång någon startar någon av skotrarna med en spark.. Blir nog en till liten skoteråkare i familjen :) Blir pappa och mamma glada :) En STOR Påsk Kram på er alla goa vänner... Jo tack för en mysig fika på stan när du var upp Camilla, var så mysigt :)

 
 
Sandra

Sandra

25 mars 2008 22:11

Heejj!
Vilka fina bilder!! Fin du är med magen gumman.
Är allt bra? Saknar dej massa! Puss!

http://sandrish.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

26 mars 2008 16:15

Heeej! Å vilka härliga bilder!!
Tack själv för en mysig fika! Massa kramar!!

http://camish.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 26 mars 2008 13:56

Idag har alla åkt ut på fjället utom jag och gubben... Hjärtat mitt ligger i magsjuka...TRÅKIGT... Kände jag ville vara hemma och ta hand om han idag.. Tråkigt för han om han skulle behöva vara kvar hemma ensam.,,, Han är så päklig stackarn...   Men...

Av Lisa - 15 mars 2008 19:12

I går var vi iväg till barnmorskan.. Bebis hjärta låg på 156slag/minut, bebis vart dock lite sur på barnmorskan när  hon började trycka hjärtmaskinen mot mogen och sparkade så de dånade i apparaten :) Lille vän har oxå lagt sig med huvudet neråt reda...

Av Lisa - 10 mars 2008 17:34

Idag fick jag beviljatt havandeskapspeng... så skönt så man slipper fundera mera. Sen så vart vi inbjudna på bröllop ska bli skoj :) Dagen har annars varit rätt lugn förutom att den lille varit vaken största delen av dagen och legat och snurra och sp...

Av Lisa - 4 mars 2008 22:53

Nu har jag blivit sjukskriven så nu kanske jag blir bättre på att uppdatera bloggen. Man kan ju allid hoppas ;) Jag har som sagt varit sjukskriven i en vecka nu pga foglossningar och går nu mera med kryckor om jag ska på stan eller så... Känns skit t...

Av Lisa - 30 januari 2008 22:52

Nu har jag kommit på vad vår nya blogg hette :) Hade ju glömt de :) Så typiskt mig nu för tiden...   Jobbade 8.5 timmar idag kändes som att de gick bra... Men ack vad jag bedrog mig. Så fort jag tog de lungt gjorde sig foglossningarna sig till känna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards